marți, 2 octombrie 2007

DANS

Iti dedic tie celui langa care ma asez in autobuz celui cu care am dansat, celui cu care am ras, celui, cu care am baut o bere pana am cazut din picioare ( ce lunga era berea aia), celei cu care m-am sarutat si m-am culcat , celui cu care am impartit biroul. Te invit la acest vals si-l vom dansa prost, pentru ca nu vom avea picioare cap si maini , vom fi siluete triste, alergand printre guri de canal mirosind a sobolan si a cadavru. Deja esti galben, prea galben, da e cantec de despartire si totusi ce sunet de vals.... picioarele se misca dar nu le ai, nu, nu le ai hmm, ai cazut in cursa dragul meu.

Nu e o cursa umana, e o cursa de soareci, asa consider ca va fi mai palpitant, cu ea prinsa de picioare vei dansa mai prost decat mine dar vei face si mai mult zgomot, ceea ce ti-a placut cel mai mult, zgomotul ti-l las tie ma scap de el si uite ca am mai facut un pas mai prost ca primul, imi vine sa rad esti prea galben, hopaaa, esti mov si tot nu ai picioare dar poti sa faci pasi. Da esti in sfarsit mai monstruos decat mine dar nu mai bun. acum sa alegem piesa sa fie Strauss sa fie Bethoven, Vivaldi, hai sa le punem pe toate astfel nu o sa stie nimeni pe ce lume plutim.

Buuun inca un pas cel mai prost de pana acum, nu-i asa ca nu ma mai vezi, nici eu, dar stiu ca esti aici, o parte din mine te simte si din pas in pas am ajuns acolo unde nu credeai si in sfarsit ma vezi si eu te vad parca te-ai mai imbujorat putin, parca pielea-ti e mai neteda, si ochii sunt mai limpezi, nu, nu mai fi mirat, poti sa atingi e doar o oglinda si da eu am ales sa stau in ea sa imi fac propria lume stangul aici va fi drept, si totul va fi inert, fara inceput sfasit sau reguli, si nici tu. Nu incerca sa ma scapi, nu vei putea pentru ca nu sunt prins am un infinit in fata .

Niciun comentariu:

despre mine

Bucuresti
nascut pe 23 noiembrie la Codlea in Brasov, surghiunit pe langa Ploiesti pana la opspe ani, fugar in bucuresti pana acum